Mik a legnagyobb tanulságai 2014-nek a közösségi média tekintetében?

1. Tízből négy felhasználó mobilról érkezik

A közösségi média felhasználóinak 2014-ben már a 40 százaléka mobilról érkezett a különböző platformokra. Ráadásul egyre többen vannak azok, akik kizárólag a telefonjukról lépnek be a fiókjaikba.

2. A Tumblr és a Pinterest nőtt a leggyorsabban

Az aktív felhasználói bázist tekintve a fent említett két oldal nőtt a leggyorsabb ütemben, a Pinterestet 110, míg a Tumblr-t 120 százalékkal használják többen.

3. A Snapchaté a leggyorsabb mobilos növekedés

Ehhez nincs mit hozzátenni: 56 százalékos gyarapodást ért el az alkalmazás. Érdekesség, hogy a Snapchat felhasználóinak a 71 százaléka 25 év alatti.

4. A legfiatalabb és a legidősebb felhasználói bázis

Ahogy az az infografikán is látható, a legfiatalabb közönsége a Tumblr-nek és a Pinterestnek van, míg átlagban a legidősebbeket a Facebookon találjuk.

5. A Facebook a no.1.

Bár globálisan nézve még mindig a Facebook a legelső a közösségi média platformok között, de az organikus elérése is Zuckerbergéknek a leggyengébb.

infografika-kozossegi-media

(via)