Mikor és milyen bejegyzést érdemes kitenni a Facebookra, hogy az minél több rajongóhoz eljusson? Erre ad választ az alábbi infografika.

Bár teljesen tökéletes posztról nem beszélhetünk, a TrackMaven felmérésének segítségével egyre jobban tudunk rá törekedni. A cég legfőbb megállapításai közé tartozik, hogy a bejegyzésnek érdemes legalább 80 szóból állnia, illetve 37 százalékkal növelhetjük az elköteleződést, ha fotót is csatolunk hozzá.

A márkáknak érdemes a posztjaikat délután 5 óra és hajnali 1 közé időzítenie, így 11 százalékkal több interakcióra számíthatnak, mintha munkaidőben tennék meg ezt. Ha pedig nem hajnali 1 és reggel 8 között posztolnak, akkor pedig ez az arány 29 százalékkal nő.

Talán sokaknak meglepő lehet, de érdemes hétvégére is időzíteni bejegyzéseket, a vasárnapi posztokat például 25 százalékkal többen kedvelik/kommentelik/osztják meg, mint a szerdaiakat.

A kutatás során több mint 1,5 millió facebookos posztot elemeztek, mintegy 6000 céges Facebook-oldalról.

fb_poszt