Mindenki tudni akarja a biztos receptjét annak, mikor posztoljanak és milyen hosszan ahhoz, hogy az üzenet minél több emberhez eljusson.

Sajnos erre egyelőre nincsen fix, “konzerv” megoldás, a legtöbben csak a sötétben tapogatóznak, vagy kísérleteznek, próbálkoznak rájönni, hogyan lehet a legjobban üzemeltetni a különböző csatornákat a közösségi médiában.

Egy friss infografika a “tökéletes” posztoláshoz próbál segítséget nyújtani. Ha feltétel nélkül elfogadjuk az ebben leírtakat, akkor azt látjuk, hogy például egy 40 karakteres poszt a Facebookon 86 százalékkal mutat nagyobb elköteleződést, mint az ennél hosszabbak. Az e-maileknél pedig azt tanácsolják a készítők, hogy a levél tárgya 28-39 karakteres legyen.

Érdemes átböngészni az alábbi infografikát, de tartsuk szem előtt, hogy minden rajongói közösség más és más összetételű, és ha bizonytalanok vagyunk, akkor inkább teszteljünk, majd figyeljük az oldalaink statisztikáját.

infografika_hosszusag_kozossegi_media

(via)