Meglepő módon Twitterről alig tájékozódnak majd a vébé híreiről egy felmérés szerint.

A Twitter eléggé lemaradt a közösségi média és a focivébé összekapcsolódásának “versenyében”? legalábbis a RadiumOne felmérése szerint, amit az AdWeek ismertetett. Ebből kiderül, hogy információszerzésre a netezők elsöprő többsége a Facebookot részesíti előnyben a Twitterrel szemben. Ami azért is meglepő, mert a Twitter szól inkább a valós idejű tudósításról, ahol akár a pár percenként érkező állapotfrissítéseket sem találjuk zavarónak, “zajosnak”. A Super Bowl vagy az Oscar-díjátadó alatt legalábbis a megfigyelések szerint rendszeresen nagyon felpörögnek a Twitterezők.

A felmérésben egyébként többek között arra voltak kíváncsiak a kutatók, hogy a megkérdezettek a vébé eseményeit, híreit, milyen eszközökön, közösségi platformokon követik figyelemmel.

Ebből az is kiderül, hogy a Facebookon jóval többen osztanak meg a meccsekkel kapcsolatban állapotfrissítéseket, mint a Twitteren, ami a reklám- és marketingben dolgozó szakembereknek különösen érdekes, tanulságos lehet.

WorldCupInfographic