Csak néhány autómárkának van olyan gazdag története, mint amilyennel a Mercedes-Benz büszkélkedhet 1886-os születése óta. Az állandó kihívás a cég számára mégis az, hogy Gottlieb Daimler alapító hagyatékát még ma is relevánssá tudják tenni. A Merkley + Partners ügynökség ezekre a gondolatokra fókuszált, amikor megálmodta a márka új kampányát a Mercedes „S-Class” sorozathoz – írja az AdWeek.
A történelmi reklám Four Words (Négy szó) címmel Daimler mottójára utal, ami eredetileg így hangzik: „Das beste oder nichts”. A nemzetközi szférában ennek angol verziója „The best or nothing”, magyarul peidg úgy fordíthatjuk, „A legjobb vagy semmi”. A szlogent a cég 2010 óta használja. A szpot nosztalgikus hatást kelt és a narrációt sem bízták akárkire: a Mad Men (Reklámőrültek) című sorozatban Dont alakító Jon Hamm hangját hallhatjuk.
A sorozat második darabja „Control” (Kontroll) címmel ott folytatja a történetet, ahol az előző abbahagyta, reflektorfénybe állítva az S-Class belterét, kiemelve a különleges világítást, az üléseket, amelyek „forró köves masszázst” szimulálnak és az illatos szellőztető rendszert.
Az új kampány részeként print hirdetéseket is elhelyeznek magazinokban, a Wall Street Journalben és egy digitális brosúra részeként a márka YouTube oldalán.