A Pinterest az inspiráció forrása. A sikeres márkák nem csak arra használják, hogy megmutassák termékeiket, hanem arra is, hogy inspirálják az emberek ötleteit, hangulatát és a márkáról alkotott képüket. A legjobbak falai tele vannak gyönyörű képekkel és nagyszerű dizájnokkal, oktató posztokkal, interaktív versenyekkel és így tovább. Az üzleti fiókok számára elérhető új analitikával pedig a márkák már hatékonyan mérhetik, mennyit is ér az inspiráció. A Practical Ecommerce válogatásából hoztunk el most három jól felépített és egymástól igen különböző profilú Pinterest oldalt.
The Wall Street Journal
A világhírű The Wall Street Journal azzal inspirálja a követőit, hogy az online és a nyomtatott magazinjából, valamint a blog tartalmaiból állít össze szerkesztőségi táblákat. Utóbbiból jött létre a „WSJ Yoga” nevű, de igen népszerű a „WSJ Quotes” is, amely a The Wall Street Journalben megjelent emlékezetes megszólalások gyűjtőhelye – az érdeklődő követők, ha rákattintanak a nekik tetsző idézetre, hozzáférnek a WSJ weboldalán a teljes sztorihoz.
Oscar de la Renta
OscarPRGirl Oscar de la Renta nagy presztízsű divatházából pinel. A gyönyörű divatfotók közzététele mellett az olyan táblák, mint a „Bridal”, egy-egy divateseményről élőben közvetített tartalomból épülnek fel, köztük sok olyan képpel, amelyek a színfalak mögött készülnek és igazán inspirálóan hatnak a követőkre is.
Etsy
Az Etsy a kézzel készített és vintage termékek online piaca. A különleges darabokat mutatják be a Pinteresten olyan táblákba rendezve, mint a „Stuff We Love”, a „DIY Projects”, a „Cool Spaces” és az „Editor’s Pick: Gifts Under $50”. Megtaláljuk itt ezeken kívül a népszerű „vendégpinelők” tábláit is – ilyen a “Guest Pinner: Amanda Brown of Brown Bear Studio” -, amelyek különböző nézőpontokat világítanak meg és elköteleződésre ösztönzik a közösségüket.