A múlt héten írtunk arról, hogy jönnek az üzleti profilok az Instagramra. Ezúttal újabb részletek láttak napvilágot erről, megkezdődött a brand oldalakhoz tartozó elemzések tesztelése is.

Új képernyőmentéseket tett közzé a Later.com, amelyen az látható hogyan fog kinézni az üzleti oldalak statisztikai felülete, illetve milyen információt kaphat majd a brand tulajdonosa a posztjainak eredményeiről.

instagram-uzleti-oldal-elemzes-1

Az elemzés dizájnja és felépítése hasonló, mint amit Pages Manager ad a Facebook oldalakhoz. Látható a követők növekedési aránya, illetve egészen sok más hasznos információt is kézbe ad majd a rendszer. Nem csak azt mutatja meg az új funkció, mennyi kedvelés, vagy hozzászólás jött egy poszthoz, hanem hogy azt ténylegesen hány ember látta.

instagram-uzleti-oldal-elemzes-2

Továbbra sem ismert az Instagram brand oldalainak megjelenése, de a korábbi megerősítés alapján ez hamarosan debütálhat.