Az Instagram-kampányok nagyszerű módját jelentik a márkaismertség növelésének. Ahogy azonban minden kommunikációs csatornának, úgy az Instagramnak is megvannak a saját játékszabályai, amelyet feltétlenül be kell tartanod, ha sikeres akarsz lenni a platformon. De mik is ezek?
Több érv is szól amellett, hogy minél több követőd legyen az Instagramon: a 3 legfontosabbat már bemutattuk egy korábbi bejegyzésünkben.
Az Instagram szabályai jogi értelemben korántsem olyan szigorúak, mint azt a Facebookon megszokhattuk, viszont a követők – köztük a Z generáció tagjaival – sokkal inkább megkövetelik a hirdetőktől az íratlan játékszabályok figyelembe vételét, aminek be nem tartása azonnali „büntetést” von maga után (követés leállítása, érdeklődés teljes megszűnése, nevetségessé válás).
A ShortStack csapata most egy kiváló infografikát készített annak érdekében, hogy gördülékeny és sikeres kampányt készíthess követőid számára és hogy az Instagram hálóján se akadjon fenn a tartalmad.
Íme belőle egy részlet:
Amennyiben kedvet kaptál hozzá, akkor a Socialmediatoday.com oldalon megtekinthedet az egész infografikát.
Inkább további érdekességeket olvasnál az Instagramról?
- 4 elképesztő újdonsággal készül az Instagram
- 31 millió zeneszám lesz elérhető az Instagram videóidhoz
- Ingyenes, hirdetésmentes és többet tud, mint az Instagram