A szemfülesek már észrevehettek három új beállítást a Facebook Vállalkozáskezelőben az Audiences fül alatt, ahol egyénileg állíthatjuk be célközönségünket: videó, lead form és Instagram üzleti profil.
A videóra irányuló lehetőséggel olyan emberek listáját állíthatjuk össze, akik feltöltött videónkból bizonyos időtartamot korábban megtekintettek (másodpercben vagy százalékos arányban). A lead form azokat a felhasználókat gyűjti össze, akik megnyitottak egy űrlapot és vagy kitöltötték, vagy még nem nyújtották be azt. Végül, az Instagram üzleti profillal a saját oldalunkkal valamilyen módon kapcsolatba lépő usereket célozhatjuk.
A frissítés számos Instagram-centrikus márka számára nagy jelentőséggel bírhat, már csak közönségük megfelelő elérése miatt is. Bár köztudott, hogy a Facebook targetálása igencsak erős, a tulajdonába vett appról sajnos ezt soha nem lehetett elmondani. A fejlesztés nemcsak a vállalkozások számára nyújt mélyebb rálátást ügyfeleik viselkedésére, hanem olyan egyedi, személyre szabott hirdetéseket is létrehozhatnak, melyekre nagyobb eséllyel reagálnak a célszemélyek.
Mindezen túl az Instagramon influencerekkel dolgozó cégek is nagymértékben profitálhatnak a három új beállításból. Például, elhelyezhetnek egy videót az influencer profilján, majd amikor az aktuális kampány véget ér, később bármikor targetálhatják az adott videóra rákattintó felhasználókat.
Ezeknek a feature-öknek köszönhetően a retargetálás alapvető komponense lehet jövőbeli kampányainknak. Legalább lesz mire támaszkodnunk a jövőhéten kiiktatásra kerülő linkszerkesztés után:
Forrás: Social Media Today