Márciusban lehetett hallani először, az Instagram fejlesztői új lehetőségeken és funkciókon dolgoznak, hogy a brand tulajdonosok jobban ki tudják használni a platformban rejlő lehetőségeket. A most feltűnt képernyőmentés alapján sejteni lehet, hogy hamarosan érkezhetnek az oldalak az Instagramra, ugyanúgy, ahogyan a Facebookon is elérhető ez a funkció.

A személyes profil helyett oldalként megjelenő brandnek több lehetőséget nyújtana a képmegosztó, így megjelenhetnének az analitikai eszközök, új aktivitási opciók, illetve ami fontos újítás, nem csak egy profil kezelhetné az adott üzlet Instagram oldalát.

instagram-uzleti-profil-teszt-1

A Re/Code korábban azt írta, hogy bár nincs pontos időpontja az új funkció startjának, az a következő pár hónapon belül érkezhet. Most a Later.com osztott meg néhány képet, ami azt mutatja be hogyan nézhet majd ki az Instagram oldal (illetve a tesztelési fázisban miképpen fest).

A jelenlegi felülethez képest újdonság a Contact fül, illetve a kategória megjelenítése.

instagram-uzleti-profil-teszt-2

A Contact gomb megérintésével a felugró opciók között a brand megadott címére kaphat a felhasználó navigációs ajánlatot, vagy emailt írhat az oldalnak.

Érdekesség, hogy a kapcsolatfelvételnél jelenleg az email opció szerepel és nem a platform beépített Direct Message funkciója, de elképzelhető az is, a jövőben más platformok is bekerülhetnek ide, például a Facebook Messenger.

A kikerült képernyőmentéseket követően az Instagram megerősítette a Techcrunch számára, ténylegesen dolgoznak egy üzleti eszközön, amely a brandek számára nyújt teljesen új lehetőségeket a közösségi alkalmazásban. Ennek ismeretében már az sem meglepő, hogy az idő-alapú megjelenítés helyett algoritmusra bíznák a képek rangsorolását is a jövőben.

Forrás: SocialMediaToday