Piacra dobtak egy olyan bilit, amin a totyogók iPaden pötyöghetnek, miközben a dolgukat végzik. A CTA Digital 34,99 dolláros (közel 7770 Ft-os) termékét már meg is támadták a „Kampány a reklámmentes gyermekkorért” kezdeményezés keretén belül, mondván, hogy az „elnyomó és pusztító a kisgyerekek számára”. Emellett a világ legrosszabb játékának nevezték – írja a The Verge.
Eközben zajlik egy külön kampány a Fischer-Price terméke ellen is, amelyet újszülötteknek készítettek és a lényege, hogy egy iPadet helyeznek el egy dönthető ülés, illetve fekhely felé. Mindkettőt arra hivatkozva támadják, hogy a testjelek elsajátításának tanulási folyamatát hátráltathatják, valamint a szocializációt is (amin a szakértők még mindig vitatkoznak).
Ez nem az első alkalom, hogy egy high-tech gyerekjáték kerül a fókuszpontba. Tavaly a Fisher-Price kapta a legrosszabb játék díját egy kitömött plüss majom miatt, amelynek a hasában volt egy iPad és Fisher-Price alkalmazások voltak elérhetőek rajta.