Egy 22 éves fiú sikersztorija kísértetiesen hasonlít a Facebook alapítójához.

Az Economy nemrég írt egy 22 éves, egyetemista olasz fiatalról, Matteo Achilliről, akit a nemzetközi sajtó az olasz Zuckerbergként emleget – írja a Business Insider. De mivel is érdemelte ki ezt a jelzőt?

Fotó: Instagram

Fotó: Instagram

Matteo Achilli fejéből pattant ki az Egomnia nevű oldal (a szolgáltatás egylőre csak Olaszországban működik), aminek 2012. februárja óta 250 ezer felhasználója van, és 700 cég csatlakozott hozzá. Az Egomnia tulajdonképpen egy olyan álláskereső szolgáltatás, ami összehozza a munkáltatókat az álláskeresőkkel, megtalálva a legjobb munkaerőt egy adott állásra. A felhasználók pedig olyan rangsort kaphatnak, ami megmutatja, melyik álláskereső illik a legjobban a meghirdetett álláshoz.

A fiatal srác már Achilli olyan cégekkel tárgyal , mint a Microsoft vagy a Google, a jelenlegi ügyfélkörében pedig már megtaláljuk a Vodafone-t, a Bulgarit, a Generalit és az Ericssont is.

Fotó: Instagram

Fotó: Instagram

Ha igazak a hírek, az Egomnia hamarosan kilép a nemzetközi piacra is, első külföldi irodájuk Brazíliában nyílhat meg.