A Facebook közzé tette a legújabb trendeket, vagyis hogy mik érdeklik mostanában a leginkább az embereket. A riport 34 ezer felhasználó adatain alapszik, és nem csak a Facebook belső adatait hívták segítségül, de kérdőíveztek, és harmadik féltől származó adatokat is felhasználtak.
Ezek alapján öt kulcsfontosságú irány rajzolódik ki:
- Biztonságos vásárlás: Az emberek szeretnek egyszerűen, de biztonságosan vásárolni, sokan az online kereskedelem irányába tolódnak.
- Stressz csillapítás: Sokan a mentális egészséggel foglalkoznak, hogyan tudják csökkenteni a stresszt egy ilyen szituációban, mint amiben most élnek.
- Összetartóbb közösségek: A világjárvány közelebb hozta egymáshoz az embereket, és a helyi cégeket és vállalkozásokat szívesebben támogatják.
- Szolidaritás: A Z generáció sokkal erősebben áll ki jótékony, szolidáris akciók mellett.
- Kényelem: A legtöbb ember az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül tartja a kapcsolatot, nem csak a szeretteivel, de a márkákkal is ezt a kapcsolatfelvételt preferálja.
Forrás: Social Media Today