Az évek során a Go Daddy reklámjai sokaknál elértek minimum egy szemöldökráncolást. A többek között domain név regisztrációval foglalkozó cég legutóbbi dobása pedig a megszokottnál is meglepőbb lett – írja az AdWeek.

Az új szpotban, melyet a New York-i Deutsch ügynökség készített „The Baker” címmel, egy kis pékség tulajdonosát láthatjuk munka közben. A Go Daddy weboldalának köszönhetően sok online megrendelést kap és kezd úgy tűnni, hogy már sok is a jóból. Aztán pedig a semmiből hirtelen felbukkan az akciósztár Jean-Claude van Damme teljes terpesztésben és bongón játszva.

Egy másodperccel később már a plafon közelében jár két csörgőt rázva és folyamatosan mosolyogva. Aztán a hűtőben látjuk – továbbra is spárgában – pánsípozás közben, amit olyan lelkesedéssel fúj, hogy az egyik végén lángok csapnak fel. Végül pedig a fejjel lefelé lógó Van Damme tart egy kis szünetet, és odaszól a péknek: „It’s go time.” Azaz itt az idő.