Először voltak a szövegek, utána a képek, videók, majd pedig a 360 fokos tartalmak… mi lesz a következő? Most a legnagyobb közösségi oldal azon dolgozik, hogy 3D bejegyzéseket is láthassunk a hírfolyamunkban.

Múlt héten San Diegoban az Oculus fejlesztői konferencián többek között olyan menő dolgokat is bemutattak, mint az interaktív 3D tartalmak. VR nélkül! A 3D-s posztokat megoszthatjuk közvetlenül a hírfolyamunkban, és reagálhatunk is rá helyben. Ettől függetlenül a fejlesztők továbbra is használni tudják a VR technológiát a platformon. A fejlesztők létre tudnak hozni interaktív 3D környezetet és tárgyakat az Oculus Medium-ban vagy a Facebook Spaces-ben, és megoszthatják a felhasználókkal a mobilkészülékeiken, hogy interakcióba lépjenek ezekkel a posztokkal.

A 3D-s tárgyakat bármilyen szögből nézhetjük, ha egyszerűen csak elhúzzuk a képernyőn. Bár ez rengeteg munkának tűnik így elsőre, de ez a formátum számos lehetőséget tartogathat a platform számára.

Újabb hírek a Facebook életéből:

A Facebook megvette a tbh alkalmazást

Újabb hirdetési formátum érkezik Twitterre:

Új videós hirdetési formátumot vezet be a Twitter

Forrás: We Are Social Media