Itt egy megfontolandó újdonság az Instagram-marketingesek számára: néhány felhasználónál már megjelent az új rácselrendezés az applikációban, ami négy oszlopot jelenít meg a jelenlegi három helyett.

Többen is tapasztalták a napokban az átalakulást, tehát a jelek szerint már tesztüzemben a frissített grid layout. Az átlag felhasználónak valószínűleg ez nem jelent majd szignifikáns változást, azonban az influencerek és a márkák számára bőven van mit megfontolni ezzel az új kivitelezéssel.

A legnagyobb hatással nyilván olyan business profilokra lesz, amelyek többszörös mozaikszerű képeket használnak különböző posztokon keresztül, mint ahogy például az alábbi képen is látható:

Ez röviden azt jelenti, hogy ha eddig az Instagram-oldalunk koncepciója szigorúan a 3 sávos grid layoutra épült, akkor gyorsan cserélni kell a kreatívokat, különben szét fognak csúszni a képek. Ehhez tehát gyors megoldásra lesz szükségük mindazoknak, akik valamilyen szabályosan megszerkesztett vizuális tematika szerint építették fel a profiljukat.

 

Az Instagram Direct hamarosan egyedi válaszüzenetek küldését teszi lehetővé, amiről itt számoltunk be:

Itt az új funkció Instagramon személyre szabott válaszüzenetekhez

A legújabb esztétikai trendekről az Instagramon pedig itt írtunk:

Mit tanulhattunk Taylor Swift Instagramjából?

 

Forrás: Social Media Today