A Facebookon hamarosan egész családokat targetálhatunk hirdetéseinknél.

A televíziós hirdetések egyik nagy erőssége, hogy sok esetben az egész család vagy egy egész lakóközösség (például egy lakásban élő albérlők) látják őket. Ez miért jó? Mivel ugyanazt a hirdetést látta az a családtag, aki meghozza a pénzügyi döntéseket és azok is, akik kitalálják, hogy mit kellene megvásárolni és az ezzel kapcsolatos döntésre hatással is vannak.

Ez pedig mostantól a Facebookon is elérhető lesz.

A Household Audience segítségével ugyanis mostantól teljes lakóközösségek célozhatók meg. Hogy is működik ez? Miután kiválasztottuk a targetált közönségünket, bekapcsolva a Houshold Audeince funkciót a közönségünk családját vagy lakóközösségét is elérjük, vagy azokat az embereket, akikkel az illető együtt él.

A Facebookon minden bizonnyal a hamarosan közeledő ünnepi időszakban lesz hasznos az új targetálás, kezdve a Black Friday-től és Cyber Monday-től kezdve az amerikai hálaadáson át, egészen az egész világot érintő karácsonyig.

A tavaly Cyber Monday sikeréről itt írtunk:

Rekordköltés a Cyber Monday-en

A hálaadás sikeréről itt:

Hasít a hálaadás az online shoppokban

És persze ne felejtsük el, hogy van bőven család a Facebookon, most hogy a felhasználók száma elérte a 2 milliárdot:

2 milliárd felhasználó a Facebookon

Forrás: AdWeek