Miután a Twitter a már hosszú évek óta a kreatív reklámkampányok egyik alapköve, meglepő, hogy csak most született meg az ötlet: legyen Twitter Awards!
Habár a Twitter nem a legszebb adatokat tudja felmutatni mostanában, népszerűsége máig vitathatatlan, éppen ezért rengeteg olyan kampány születik, mely kreatívan használja ki a social media-óriás funkciót. Ezeket a kampányokat fogja most díjazni a Twitter november 10-én.
Összesen hat kategóriában díjaznak, mindegyikben egy arany, két ezüst és három bronzérmet osztanak ki, a nyertesek pedig rendes díjat is kapnak, hogy legyen mit kitenni az ablakba.
Nézzük a kategóriákat!
- The #Live award – Azokat a kampányokat díjazza, akik élő közvetítések közben veszik fel a kapcsolatot a közönséggel.
- The #Impact award – Ahol a pénz beszél – a díj azokat a jól átgondolt kampányokat díjazza, amik remek pénzügyi eredményeket mutathattak fel.
- The #Creativity award – Az innováció és kreativitás díja.
- The #Scale award – Azokat a kampányokat díjazza, amik az egész világ figyelmét felhívták egy ügyre és amelyek jelentős kulturális hatást keltettek.
- The #Customer award – Azokat a cégeket díjazza, akik kimagaslóan jól kommunikáltak ügyfeleikkel a platformon.
- The Growth award – A kis üzletek, amik a Twitter Ads használatával lettek nagyok.
A díjazottak nem csak díjat kapnak, hanem a hivatalos Twitter marketing guidline-ban is feltüntetik őket.
Jelentkezéskor ezeket a dokumentumokat kell beadni:
- 140 karakeres leírása a kampánynak
- A teljes marketingterv és brief max 1000 karakterben
- Max 1000 karakteres leírása annak, hogy a kampány ötlete hogyan valósult meg a Twitteren és milyen Twitter Ad produktumokat kerültek közben felhasználásra.
- Max 1000 karakteres indoklás arról, hogy miért a jelentkezőnek kellene megynernie a kategóriát
- Max 1000 karakteres összefoglaló a kmapány céljairól és hogy miért épp a Twotterre esett a választás a social media platformok közül
Max 1000 karakterben leírni a három legnagyobb eredményét a kampánynak és hogy a Twitter hogyan segítette a felhasználót céljai elérésében - Egy link a kampányhoz
Jelentkezni szeptember 23-ig lehet (ennyi idő alatt meg i lehet írni a pályázatot, ha most nekiállunk) itt.
Reméljük jön az Instagram és Facebook awards is!
Forrás: Social Media Today