Miután a Twitter a már hosszú évek óta a kreatív reklámkampányok egyik alapköve, meglepő, hogy csak most született meg az ötlet: legyen Twitter Awards!

Twitter Awards

Habár a Twitter nem a legszebb adatokat tudja felmutatni mostanában, népszerűsége máig vitathatatlan, éppen ezért rengeteg olyan kampány születik, mely kreatívan használja ki a social media-óriás funkciót. Ezeket a kampányokat fogja most díjazni a Twitter november 10-én.

Összesen hat kategóriában díjaznak, mindegyikben egy arany, két ezüst és három bronzérmet osztanak ki, a nyertesek pedig rendes díjat is kapnak, hogy legyen mit kitenni az ablakba.

Twitter Awards

Nézzük a kategóriákat!

  • The #Live award – Azokat a kampányokat díjazza, akik élő közvetítések közben veszik fel a kapcsolatot a közönséggel.
  • The #Impact award – Ahol a pénz beszél – a díj azokat a jól átgondolt kampányokat díjazza, amik remek pénzügyi eredményeket mutathattak fel.
  • The #Creativity award – Az innováció és kreativitás díja.
  • The #Scale award – Azokat a kampányokat díjazza, amik az egész világ figyelmét felhívták egy ügyre és amelyek jelentős kulturális hatást keltettek.
  • The #Customer award – Azokat a cégeket díjazza, akik kimagaslóan jól kommunikáltak ügyfeleikkel a platformon.
  • The Growth award – A kis üzletek, amik a Twitter Ads használatával lettek nagyok.

A díjazottak nem csak díjat kapnak, hanem a hivatalos Twitter marketing guidline-ban is feltüntetik őket.

Twitter Awards

Jelentkezéskor ezeket a dokumentumokat kell beadni:

  • 140 karakeres leírása a kampánynak
  • A teljes marketingterv és brief max 1000 karakterben
  • Max 1000 karakteres leírása annak, hogy a kampány ötlete hogyan valósult meg a Twitteren és milyen Twitter Ad produktumokat kerültek közben felhasználásra.
  • Max 1000 karakteres indoklás arról, hogy miért a jelentkezőnek kellene megynernie a kategóriát
  • Max 1000 karakteres összefoglaló a kmapány céljairól és hogy miért épp a Twotterre esett a választás a social media platformok közül
    Max 1000 karakterben leírni a három legnagyobb eredményét a kampánynak és hogy a Twitter hogyan segítette a felhasználót céljai elérésében
  • Egy link a kampányhoz

Jelentkezni szeptember 23-ig lehet (ennyi idő alatt meg i lehet írni a pályázatot, ha most nekiállunk) itt.

Reméljük jön az Instagram és Facebook awards is!

Forrás: Social Media Today