Bár a Tumblrön eddig is láthattunk szponzorált tartalmakat posztok és videók formájában, sajnos a bevételek nem érték el azt a teljesítményt, amit a tulajdonos, a Yahoo szeretett volna. A Verizon Communication – mely a héten vásárolta fel a Yahoo-t – viszont nagyot lép és bevezeti a hirdetéseket a blogra.

Tumblr

A hirdetések csütörtöktől jelennek meg a blogokon, a lehetőség pedig igencsak csábító lehet, hiszen a Tumblr havi 550 millió aktív felhasználóval büszkélkedhet.

A nagy lépésnek a felhasználók is örülhetnek. Amennyiben nem kapcsolják ki a hirdetéseket oldalaikon és regisztrálnak a hirdetési akcióra (ez a közeljövőben válik lehetővé) még idén kaphatnak majd részesedést a blogjukon megjelenő reklámokból – hogy a kifizetési rendszer és a honorálás hogy fog működni, még megbeszélés alatt áll.

Úgy néz ki a Verizon hamar pénzt akar látni a Yahhoo-ból és ezért képes gyors és határozott lépések megtételére.

Forrás: Adweek