A Pinterest heteken belül újabb kategóriákat vezet be a hirdetések targetálásához. Tavaly a közösségi oldal megvette az URX nevű deep-linking startupot, ami most egy új hirdetési alkalmazást fejlesztett a platformon belül. A Taste Graph elnevezésű funkcióval hozzávetőlegesen 100 milliárd pint térképezhetünk fel a felhasználók érdeklődése alapján, a hirdetők ezentúl több mint 5000 érdeklődési kategóriát érhetnek el.

A Nordstorm már tesztelte az újítást.

Mutatunk néhány példát az új kategóriák közül: takarékos esküvők, társastánc, érettségi ünnepség, asztali jóga, e-mail hírlevél design, vegetáriánus grillezés, francia street style, gardrób elrendezés, diétatervek, testradírok…

A Pinterest egyre határozottabban szeretne új imidzset felépíteni, ezért mostanában inkább keresőként pozicionálja magát közösségi oldal helyett, amivel a jövőben szeretné felvenni a versenyt a Facebookkal, a Google-lel és az Amazonnal. Ez a felület hazánkban a női felhasználók körében a legnépszerűbb, és elsősorban képek keresésére és megosztására használják.

A Pinterest az elemzések szerint idén mintegy 500 millió dolláros bevételre számíthat a tavalyi 300 millió dollárhoz képest.

A platform múlt héten jelentette be, hogy már havi 200 millió látogatóval rendelkezik.

A Pinterest legutóbbi fejlesztéséről mi is beszámoltunk korábban:

Továbbfejlesztette a Lenst a Pinterest

A Messenger friss statisztikáiról pedig itt:

Itt vannak a Messenger és Messenger Day új statisztikái!

Forrás: Ad Week