Miközben a Google hangfelismerés egyre profibbá válik, elkezdhetünk beszélni egy területről, ahol még nincs jelen olyan erősen. Szerencsére, nem csak a Google, de az Apple is felfedezte, hogy itt lehetne babért aratni és aktívan dolgoznak azon, hogy az autógyárak a megfelelő minőséget és dizájnt hozzák ki a kocsikban elhelyezett felhasználói felületekből – írja a TechCrunch.

Addig is, míg kézzel fogható eredményekek látunk, itt egy koncepció videó Matthaeus Krenn jóvoltából. LinkedIn profilja szerint legutóbbi munkája a Cue-nál volt termékmenedzserként – ez a csapat volt az, amely az azonos nevű asszisztens applikációt fejlesztette, és amit az Apple meg is vásárolt tavaly októberben.

Tökéletes? Nem. Sok más dolog mellett, elvárja a felhasználóktól, hogy megtanulják és memorizálják, miként lehet használni a felületet ahelyett, hogy természetesen, kipróbálás útján jönnének rá maguk a működés trükkjeire.

Akárhogy is, még több ilyenre van szükség. Kellenek okos emberek, akik kitalálják, hogy léphetünk interakcióba az autóinkkal különösen most, hogy az érintőképernyők egyre gyakoribbá válnak. Amikor egy 2 tonnás járművet irányítunk az utcán, a következő dalra váltás a lejátszási listában nem kellene, hogy veszélyes döntés legyen.