Kicsit mellélőtt az üdítőital ezzel a kampánnyal.

Ismerős megoldás, amikor az üdítőitalok kupakjába egy-egy kampány során különböző üzeneteket nyomtatnak, igaz? Nos, a SoBe üdítőital is ilyesmivel próbálkozott nemrég, de az üzenetük kicsapta a biztosítékot a közösségi médiában.

Általában játékos, szórakoztató, vicces üzeneteket várnánk, ha már felhívják a figyelmünket a csomagoláson, hogy nézzük meg a kupak belsejét is. A SoBe üdítőinél azonban az elmúlt időszakban az alábbi szöveggel találkozhattak a fogyasztók:

Vagyis azt, hogy “segítség, csapdába estem a SoBe gyárban”.

Úgy tűnik, a tréfát nem mindenki értékelte, a Twitteren is többen felháborodtak, illetve a Facebookon is rengetegen írtak az oldalra, hogy megtudják, tényleg bajba került-e valaki.

A cég végül elnézést kért, ha az üzenet bárkiben is aggodalmat keltett, természetesen nem az volt a céljuk. Csupán mosolyt szerettek volna csalni a fogyasztók arcára – ami úgy tűnik, nem jött össze, a kényszermunka gondolatát kevesen tartották túl szórakoztatónak.

(via)