Elég ütős, vagy ha úgy tetszik, kellemes promócióval mutatkozott be a KitKat Kolumbiában.

20 óriásplakátot állított fel a KitKat megbízásából a J. Walter Thompson és a Mindshare ügynökség Kolumbia fővárosában, Bogotában. Ez eddig önmagában nem is lenne annyira meglepő, vagy meghökkentő húzás, hiszen ez egészen megszokott eljárás, pláne úgy, hogy a márka hivatalosan eddig még nem volt jelen az országban – írja az Adweek. A csavar a történetben az az, hogy nem a megszokott, hétköznapi óriásplakátokról, hirdetőtáblákról van szó. Ezekbe ugyanis apró kütyüket rejtettek el, amelyek elkezdenek rezegni, tulajdonképpen masszíroz, ha valaki a plakátnak támaszkodik.

Az ötlet alapja az volt, hogy a KitKat és a „szünet” szlogent összekapcsolják a tömegközlekedéssel járó stresszel úgy, hogy az utazóközönség várakozás közben ki tudjon kapcsolni egy kellemes masszázs segítségével.

kitkatmassage