A márciusban bevezetett reakciójelek óriási sikerrel futnak a Messengeren. Nézzük a számokat!
A Facebook szerit a bevezetés óta eltelt első két hónapban kétmilliád reakciójelet küldtek el a felhasználók.
A reakciójelek pedig az anyacégnél is hódítanak. A Facebookon az első évben több mint 300 milliárd reakciójelet küldtek el, ami havonta nagyjából 25 milliárd reakciójelet jelent. Vagyis ha ehhez az eredményhez hasonlítjuk a Messenger számait, a chatprogram kissé a kék óriás mögött kullog.
Igaz, ez a szám is becsapós lehet. A Facebookon a percenként érkező lájkok száma 4 milliót tesz ki (a lájkok beleszámítanak a reakciójelekbe), a funkció pedig a Facebook egyik alapja volt a kezdetek óta, míg Messengere a csak a reakciójelekkel együtt érkeztek meg.
Nem mintha mentegetni kellene a kétmilliárdos eredményt.
Hogy megünnepelje az újabb mérföldkövet, a Facebook közzétett egy mutatós infografikát is a reakciójelekről:
A reakciójelek bevezetéséről itt írtunk:
A chatprogramok népszerűségi listájáról – melyen a Messenger a második – pedig itt írtunk:
Forrás: Social Media Today