Egyértelműen az éttermek.
Már idén csak az amerikai piacon 77 millió fölé nőhet az Instagram felhasználóinak a száma – írja az eMarketer. Ennek ellenére még a márkák nem gondolkodnak abban, hogy ezen a platformon érjék el a fogyasztóikat. A lap által közölt felmérés szerint a brandeknem csupán a 23 százaléka üzemeltet hivatalos Instagram-fiókot, a Facebookon és a Twitteren viszont 80 százalékukat megtalálni.
A cikkből az is kiderül, hogy az éttermek elsöprő aránnyal vannak jelen az amerikai piacon, őket követik a szállodák. Persze valahol adja is magát az első hely, hiszen egy jól megvilágított és komponált ételfotó tényleg vonzó lehet, és a felhasználók egyébként is szeretik az ilyen jellegű képeket.
Ugyanakkor nem árt tudni a márkáknak azt sem, hogy az elmúlt évben az Instagramon lévő márkáknak 278 százalékkal több követője lett.