Nagyon fontos tudni a marketingeseknek, hogy melyik online közösségi felületen pontosan milyen korosztály van, vagy éppen nincsen aktívan jelen, ahhoz, hogy megfelelően tudjuk használni a különböző platformokat.
Amit egyértelműen megállapíthatunk, hogy többségben a nők dominálják a közösségi médiafelületeket – derül ki az AdWeek által közzétett felmérésből. A Pinterest esetében ez 42 százalék, míg a Snapchatnél a 70 százaléka a felhasználóknak nő. Kivételt képez a Twitter és a Google+ ahol a férfiak dominálnak inkább.
Általánosságban igaz, hogy a közösségi médiát leginkább a 18-29 év közötti korosztály használja, a Linkedln célközönsége azonban mégis a 30-49 és 50-64 év közöttiek. Míg a Linkedlnt az idősebb korosztályt vonzza, addig a Snapchat a 25 év alattiak kedvence lett, 70 százalékos többséggel.