Egy új kihívás terjed a TikTokon, ami többek között arra is rávilágít, hogy mennyire megjátssza magát mindenki a munkahelyén, főleg ha ügyfelekkel kell foglalkoznia. A videóban az emberek a normális beszédhangjukat, majd az ügyfelezős hangjukat mutatják be, de van olyan hírolvasó is, akinél egyértelművé válik, hogy a híradóban sem a normális beszédhangján halljuk a riportereket és hírszerkesztőket. 

A videókból akár egy szociológia tanulmányt is lehetne írni, annyira az emberek arcára van írva, hogy utálják a nyájas, mosolygós vidám hangot, amin beszélniük kell, és valószínűleg azt sem szeretik, ahogyan a vonal túlsó végén beszél velük az ügyfél. Ráadásul az is elég beszédes, hogy mennyien kezdik úgy a videójukat, hogy na ez a kihívás nekik szól. Arról nem is beszélve, hogy a profi ügyfélszolgálatosak másodpercek alatt váltanak, hagyják el az akcentusukat, és nem csak a beszédstílusuk változik, hanem hirtelen szinte énekelve, professzionális kifejezésekkel, és jól bevált panelekből építkezve rakják össze a mondanivalójukat. Vagyis a cégük mondanivalóját. 

Forrás: Vice