Egyik márka számára sem könnyű kitűnni a közösségi média útvesztőjéből. A Mazda azonban a JWT Canada ügynökség segítségével egy egészen érdekes marketingutazást hozott össze Instagramon – írja az AdWeek.

mazda-instagram-long-ride-hed-2014

3 hónap alatt az autógyártó számos fotót és videót posztolt egy Mazda modellről. Ezek nem csak aprólékosan kidolgozottak és művésziek, de egymás mellé téve őket egy nagy kirakóssá olvadnak össze, amelyen egy út bontakozik ki, ami végigfut a Mazda Canada mobil Instagram oldalán rácsos nézetben.

Nagyjából hetente posztoltak ehhez 3 posztot, plusz egy réteget adva a háromoszlopos rácshoz. A „Long Drive Home” (Hosszú út hazafelé) projekt december 17-én kezdődött és március 28-án ért véget.

A posztokban megemlítenek követőket, találunk videókat szponzorált eseményekről és utalásokat olyan kulturális, illetve sporteseményekre, mint a Mardi Gras fesztivál vagy a Super Bowl. Lezárásképpen pedig az egyik rajongót egy új Mazdával lepték meg.

Alább láthatjátok a teljes alkotást (mindegyik kép és videó egyesével is kattintható és elvisz a márka Instagram oldalára). Valamint lejjebb egy esettanulmányt is láthattok, amelyben elmagyarázzák a folyamatot.

Kössétek be magatokat és kattintgassatok! Őrült jó dolgok vannak itt.