Tegnap számoltunk be arról, hogy Burger King oldalára betörtek, és a nevükben posztolgattak  Mára két új hírt is láttunk, melyekben a Jeep és az MTV az áldozat.

24 óra alatt a második Twitter profil esett az Anonymus csoport áldozatául. A támadás hasonló koreográfia alapján történt, a Jeep profilképét kicserélték, és azt írták ki rá, hogy a céget felvásárolta a konkurens Cadillac vállalat.

jeep

Természetesen a Cadillac azonnal cáfolta, hogy köze lett volna a betöréshez:

cadillac

A Twitter oldalt azóta már helyreállították, de új csiripeket egyelőre még nem láttunk tőlük.

Természetesen most is vannak olyan cégek, akik meglovagolják az online kalózok miatti felfokozott érdeklődés hullámait. Az MTV (na nem a Magyar Televízió) vicces Twitter üzenetében arra utalt, hogy őket is elérte az Anonymus csoport:

mtv_01

De erről kiderült, hogy csak átrázás volt:

mtv_02

Szerintünk mostanában a nagy cégek közösségi média menedzserei nem alszanak túl jól… :p

Mit szólsz az MTV akciójához? Szerinted etikus, amit csináltak?

(Forrás: fastco)