Mostantól a Facebook reklámkészítő eszköztárából is elérhető lesz az Instagram a cég újításának köszönhetően. Ez azt jelenti, hogy az eddigi gyakorlattal ellentétben a platform megengedi, hogy más alkalmazások is könnyedén hozzáférhessenek a rendszeréhez – ami nagy szó.
Eddig ugyanis az Instagram különösen híres volt arról, hogy elképesztően nehezen lehetett a rendszerét harmadik forrásból származó applikációkkal összehozni. Most azonban a cég tulajdonosa, a Facebook sikeresen összehozta a saját felületével az Instagramos reklámokat.
Ez a fejlesztés az elmúlt hónap folyamán folyamatosan lett bevezetve a világ számos országában, most azonban pár héten belül mindenki számára hozzáférhető lesz.
Így könnyebb lesz egy helyen elkészíteni a reklámokat, és több képet is hozzáadni azokhoz. Az egyetlen dolog, amitől szakértők tartanak az, hogy az így elkészített tartalmak kevesebb embert tudnak majd elérni, mivel a harmadik féltől származó időzítőknek ez korábban problémát jelentett.
Forrás: Social Media Today