A The New York Times szerint a TikTok megszüntette az adott hashtagek keresésének lehetőségét a Kreatív Központ eszközein belül, ami korlátozza annak lehetőségét, hogy megnézzük bizonyos címkék népszerűségét.

A TikTok Kreatív Központ eszközeivel mélyebbre áshat a különféle használati trendekben, amelyek nagyon hasznosak lehetnek egy-egy kampánytervezés során. A NYT szerint azonban a TikTok eltávolította a hashtag keresési elemét, mivel aggodalmak szerint az adatokat a potenciális platformcenzúra kiemelésére használták fel.

A cég kritikusai az eszközt érvként használták arra, hogy a kínai ByteDance tulajdonában álló Tiktok nem tudja megfelelően moderálni az alkalmazás tartalmát, és Peking befolyásolja az azon megjelenő bejegyzéseket.

A TikTok elmagyarázta a NYT-nak, hogy az eszköz mostantól kifejezetten a 100 legnépszerűbb hashtag adatainak megosztására összpontosít a különböző iparágakon belül.

Szóval most a marketingesek számára a platform eltávolít egy keresési elemet a TikTok Kreatív Központ eszközei közül, viszont még mindig sok más kutatási lehetőség van, amelyek rendkívül értékesek az elemzéshez.

Forrás: Social Media Today