hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Az Instagram új frissítése lehetővé teszi vállalatok, cégek számára, hogy élő ügyfélszolgálatos munkatársakon keresztül kapcsolatba léphessenek a felhasználókkal.  A lehetőségre máris lecsapott a H&M, az Adidas és a Michael Kors. 

Lehetőségük lesz arra is, hogy integrálják ezt a fajta kapcsolatfelvételi funkciót a saját üzleti megoldásaikba és munkafolyamataikba. A Facebook saját felmérése szerint az elmúlt évben 40 százalékkal nőtt a vállalkozások és az ügyfelek kommunikációja a Messengeren keresztül. A frissítéstől azt remélik, hogy tovább növekedhet az ügyfélelégedettség, a márkák pedig egyszerűbben tarthatják majd a kapcsolatot a fiatalabb generációval, akiknél az ügyintézés egyértelműen nem úgy kezdődik, hogy felhívják az ügyfélszolgálatot. 

Forrás: Independent