Az egész világon visszaesett a digitális hirdetések száma a világjárvány miatt (a nem digitális meg még jobban), így annak ellenére, hogy többen bújják az internetet, nem tudják a felhasználószám növekedését pénzre váltani a tartalomszolgáltatók. 

Kijött a Facebook negyedéves jelentése, ami szerint a tőzsdére kerülésük óta most volt a legkisebb a növekedésük mértéke. Azért sajnálatra nincs ok, ez még így is azt jelenti, hogy 17,7 milliárd dollár bevétel hozott a cég, és még a lassulás ellenére is 10 százalékot emelkedett a részvények árfolyama, miután a Wall Street előzetes becsléseit túlteljesítették. 

A kép csak illusztráció

A jelentésből kiderült, hogy 2.99 milliárd felhasználója van a Facebooknak és a hozzá tartozó alkalmazásoknak, ez szintén növekedést mutat az előző jelentésben közölt adatokhoz képest. Az első negyedévben pedig több időt töltöttek az oldalakon mint előző időszakban. 

A Google negyedéves jelentéséhez hasonlóan a Facebook is arról számolt be, hogy az áprilisi reklámadatok már sokkal biztatóbbak. 

Forrás: Forbes