A Yahoo-vezér előadást tartott a reklámszakma egyik legrangosabb fesztiválján. Finoman szólva sem aratott osztatlan sikert.
Ezekben a napokban zajlik a reklámszakma egyik legrangosabb nemzetközi fesztiválja, a Cannes Lions, ahová az előadók közé meghívták a Yahoo vezérét, Marissa Mayert is. A konferenciáról a Twitteren hírt adó vendégek azonban szörnyen elégedetlenek voltak vele, és nagyon durván lehúzták az előadását. A beszámolók szerint a vezérigazgatónak nem igazán voltak inspiráló gondolatai, az előadásának lényege a Yahoo és a tumblr fényezése volt. Többen kritizáltak, amiért tulajdonképpen nettó PR beszédet tartott, de az sem tetszett mindenkinek, hogy „sokáig beszélt a semmiről”, ráadásul alig mondott valamit magától, az egész előadását felolvasta.
Yahoo CEO @marissamayer puts forth a VERY hard sell of the company during her Tues presentation at the #canneslions ad festival.
— Laura Petrecca (@LauraPetrecca) 2014. június 17.
Yahoo CEO Marissa Mayer reads from script, says nothing new at #Canneslions keynote.
— Bruce Rogers (@Brogers825) 2014. június 17.
Marissa Meyer doing a hard sell on Yahoo. Know your audience. #CannesLions
— Uwe Gutschow (@uweg) 2014. június 17.