A luxusautókat gyártó Lexus több mint 200 Instagram felhasználót gyűjtött össze a Kaliforniában, Anaheim városában található Angel Stadiumban, hogy kreatív módon promotálja a 2014 Lexus IS modellt. Ahogyan ők mondták, ez „az első közösen készített ’stop-motion’ film, melyhez Instagram fotókat használnak” – írja az AllFacebook.

A #LexusInstafilm megalkotásakor minden résztvevő Instagram felhasználótól legalább egy képet felhasználtak és az eredményként megszülető filmet ezen Instagram fotók digitális sorba rendezésével hozták létre.

Minden fotót Instagram felhasználók készítettek, szerkesztettek és filtereztek, majd töltötték fel a Facebook tulajdonában lévő fotómegosztó hálózatra specifikus hashtagek használatával, amelyek segítségével a Lexus össze tudta azokat rendezni még ugyanazon a napon.

A Lexus azt mondta, 3D térképészeti technológiát is használtak, hogy kijelölhessék, hova helyezkedjenek el az Instagram felhasználók és milyen szögben, hogy elkaphassák a tökéletes pillanatot.

Mit gondoltok a #LexusInstafilmről?