A LinkedIn újraszabta „Who’s Viewed Your Profile”, azaz a „Ki nézte meg a profilodat?” nevű funkciót új vizuális analitikával és elemzésekkel. A cég azt mondja, a célja, hogy még több lehetőséget adjon a felhasználóknak hivatásos identitásuk kezeléséhez és a közösségi hálóban való láthatóságuk növeléséhez. A frissítés először az angol nyelvű tagokhoz érkezik majd és a többi nyelv is követi, de a LinkedIn ennek időpontját még nem ismertette – írja a The Next Web.

WVYP_New

Az újonnan elérhető adathalmaznak része az iparág, amelyben a profilodat megtekintők vannak, a kulcsszó keresések, amelyek a profilodhoz vezettek, ahogyan megtaláltak és elemzések arról, mely régióban élnek, mi a foglalkozásuk és melyik cégnek dolgoznak. A LinkedIn valós idejű, személyre szabott tippekkel is szolgál (mint például, hogy töltsd ki teljesen a profilodat, ossz meg néhány üzletági hírt és cikket, valamint csatlakozz a hivatásodhoz passzoló csoportokhoz), hogy segítsen a felhasználóknak még több láthatóságot adni: így remélhetőleg több, hasonló gondolkodású szakmabeli, potenciális munkaadó vagy üzleti partner fedezi fel majd őket.