Legalábbis a Whiskas Australia kampányában.

A “Catstacam” egy olyan, Wi-Fi képes kamera, amely a macskákra rögzítve az ő szempontjukból mutatja meg a világot. Az eszköz nagyon könnyű, csupán 44 grammos, és a benne lévő mozgásérzékelő segítségével rögzíti a fényképeket. Amik fel is kerülnek az Instagramra a #catstacam hashtaggel, illetve a Whiskas Australia Facebook-oldalára.

Sylvia Burbery, a Mars Állateledel Australia ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott, hogy “a Whiskas mindig is új utakat keresett, hogy segítsen a macskatulajdonosoknak abban, hogy közelebb kerüljenek kedvenceikhez”. A Catstacam pedig pont erre a célra született innovatív megoldás szerinte, amely lehetővé teszik a gazdik számára, hogy minél inkább megismerjék a macskáikat.

whiskas

A feltöltött képekhez kapcsolódóan pedig akár kérdéseket is fel lehet tenni, amikre szakértők válaszolnak (például egy fára mászó macskánál elmagyarázzák, hogy szeretik a fákon élesíteni a karmukat).

A Clemenger BBDO Sydney kreatív igazgatója, Paul Nagy elöljáróban elmondta a kampányról, hogy az internet népe szinte megszállottan rajong a macskákért. És ezzel az új technológiával azt akarták elérni, hogy a macskák ne csupán önálló Instagram-felhasználók legyenek, hanem meg akarták nekik adni azt a képességet, lehetőséget, hogy valós időben tölthessék fel saját fotóikat.

Egyelőre még nincs tervben a Catstacam értékesítése a nagyközönség számára, jelenleg csupán néhány híresség macskája használja a kütyüt.

(via)