Júliusban még csak 15 millió, de mostanra már 25 millió regisztrált üzleti profil tevékenykedik Instagramon. Ez rendkívül jelentős növekedésnek számít, ami azt mutatja, hogy a vállalkozások egyre meghatározóbb tényezőként tekintenek a közkedvelt közösségi platformra.
További fontos új adat ezen a téren, hogy a statisztikák szerint az aktív felhasználók 80 százaléka követ valamilyen márkát az oldalon. Továbbá pedig az is érdekes adalék, hogy naponta 200 millió user látogat meg valamilyen üzleti oldalt a felületen.
Ezek az eredmények azt mutatják, hogy a cégek nagyon jól teljesítenek a közösségi oldalon, főként azonban azok a vállalkozások, amik eleve itt is születtek. Ez azt jelenti, hogy a verseny is egyre csak nő a felhasználók figyelméért, ezért egyre jobb content stratégiákat kell kidolgozni, és figyelni arra is, hogy mit osztunk meg.
Az Instagram termékmenedzsere az új adatok mellett azt is elmondta, hogy a csapat szorosan együttműködik a Facebookkal, hogy átláthatóbbak legyenek a hirdetéseik.
Az Instagram legújabb fejlesztéseiről itt számoltunk be:
Az Instagram idei trendjeiről itt számoltunk be:
Forrás: TechCrunch