A nonprofit szervezeteknek kedvez most a közösségi oldal.

Úgy tűnik, hogy Mark Zuckerberg az adományozásban is minél előbbre szeretné tolni a Facebookot, hiszen megérkezett az oldal új, adományozó szolgáltatása. Pontosabban az ötlet nem teljesen új. Arról már írtunk korábban, hogy az adományozás lehetőségét elhozná az oldal, igaz, akkor csak egy szűk körben tesztelte ezt a funkciót. Úgy tűnik, mostanra érett be a dolog, aminek a lényege, hogy szinte egy gombnyomással tudjunk támogatni egy olyan szervezetet, vagy egy olyan célt, amivel tudunk azonosulni. Persze nem kaphat meg ilyen lehetőséget akármilyen oldal, valószínűleg körültekintő lesz a Facebook ennek a kiválasztásában.

A Facebookon az újításnak köszönhetően a nonprofit szervezetek jobban el tudják érni a közönségüket, tudják őket tájékoztatni, hogy éppen milyen célból gyűjtenek, és hogy azzal hogyan is haladnak.

Ez például a WWF éppen aktuális oldala: https://www.facebook.com/donate/10153379029714794

wwf

De aki a szíriai menekültválsággal kialakult helyzeten szeretne segíteni, az itt tudja ezt megtenni, a Nemzetközi Sclerosis Multiplex Szövetséget pedig itt lehet támogatni.