A Facebook új eszközével elhelyezhetjük márkánk logóját a megjelenő értesítésekre a Trending Stories-ban. Az új lehetőséget a Publishing tools menüjében érhetjük el az általunk kezelt oldalaknál.

Az oldalsávban található opció Brand Identity néven fut majd, és bárki könnyedén beállíthatja. A Facebook itt már közzé is tett egy rendkívül részletes lépésről lépésre útmutatót a funkció beállításához.

Fontos megjegyezni, hogy bár a Facebook általánosan ki akarja terjeszteni ezt az új lehetőséget, egyelőre még csak a Trending stories-ban tesztelik.

Amint az a képen is látható egyelőre a legismertebb hírportálok kísérleteznek vele, tehát jelenleg még csak a vezető hírek logózására használjuk. Viszont a Facebook jövőbeli tervei alapján már most elkezdhetünk azon gondolkodni, hogy a saját márkánk esetében hogyan tudjuk majd a lehető leghatékonyabban felhasználni ezt az alkalmazást.

A Facebook legutóbbi fejlesztéséről itt számoltunk be:

Jön a Recent Ad Activity alkalmazás a hirdetési aktivitások követéséhez

A bejegyzések hátterére vonatkozó újdonságokról pedig itt írtunk:

Extravagánsabb hátterek jönnek Facebookon

 

Forrás: Facebook