Ahogy az emberek, a brandek is máris ráharaptak az Instagram frissítésére, az Instagram Stories-ra – ráadásul nem is kicsi brandek.
Az Instagram Stories-ról itt írtunk korábban.
Az Arby a Harry Potter és az elátkozott gyermek részét ünnepli néhány hyper-lapse videóval, amiben bemutatják, hogyan lehet elkészíteni szendvicsük csomagolásából az aranycikeszt.
A Red Bull extrém sportokat bemutató képeket gyűjtött össze, felszólítva a követőket, hogy küldjék el saját képüket, a legjobbakat pedig fel is használják majd a sztorijaikban. Úgy néz ki a Red Bull máris ráérzett az Instgram Storiesban rejlő kapcsolatteremtő lehetőségekre. Csillagos ötös!
A DigitasLBi figuráját és egy sup feliratot használt fel, nem túlzásba véve a dolgokat.
A General Electric is érdekes tartalommal rukkolt elő, ők a nicaraguai Masaya Vulkánról készült drónos képeiket mutatják be sztorijukban, a végén Snapchat-profiljukat ajánlva, ahol további tartalmakkal találkozhatunk.