Új útmutatójában a LinkedIn arra keresi a választ, hogy mire kell odafigyelni a marketing vagy eladásösztönző bejegyzéseknél a világjárvány idején.
Ami biztos, hogy nem biztos semmi, a felhasználói szokások és érdeklődések folyamatosan változnak, így most kifejezetten nehéz dolga van azoknak, akiknek ki kell találni, hogy a márkájuk mit kommunikáljon és hogyan. A LinkedIn szerint az első sokknak vége, most a gyógyulás időszaka zajlik, ezért fontos hogy a márkák hallassák a hangjukat, növeljék az ismertségüket, és erősítsék a fogyasztók bizalmát. Ha most jól kommunikál valaki, és bizalmat épít, az kifizetődik akkor, ha újra teljes üzemben működik majd a világ.
A korlátozások alatt 21 százalékkal nőtt a közösségi oldalak népszerűsége. Ebből is kiemelkedően jól teljesítenek a videós bejegyzések, a Youtube statisztikája szerint 500 százalékkal emelkedett az olyan videók elérése, amiben az otthon végezhető, vagy a velem kifejezés szerepel, közben az e-könyvek és a webinarok is népszerűek lettek, amiket szintén nem nehéz márkaközpontúvá tenni.
A LinkedIn tanácsai szerint
- most a márkaismertségre kell fókuszálni a rövidtávú eladásösztönzés helyett;
- az emberség, nagyvonalúság, kedvesség és humor az, amivel most fel lehet dobni egy bejegyzést;
- a fő kérdés még mindig az, hogy + hogyan tudunk segíteni?”
És hogy mit kell tenni kifejezetten a LinkedIn oldalán?
- folyamatosan frissíteni a profilt, és aktívan posztolni;
- nem árt az önfényezés képekkel, pdf üzenetekkel, amiben azt mutatja be a márka, hogy milyen egyedi módon kommunikál az ügyfelekkel, akik mindenben számíthatnak rájuk;
- ha valamilyen változás van, például már tovább tarthat nyitva egy üzlet vagy lesz egy esemény arról minél hamarabb tájékoztatni kell a közösséget;
- amíg nem pörög teljes kapacitáson a cég, megújulhat a weblap, lehet tökéletesíteni a SEO beállításokat;
- a LinkedIn Content Suggestion segíthet, milyen tartalmakkal lehet növelni a népszerűséget;
- és mivel az emberek szeretnek beszélgetni, olyan bejegyzéseket érdemes közzétenni, ami alatt valószínűleg izgalmas eszmecsere alakulhat ki.
Forrás: Linkedin