Hamarosan itt az uborkaszezon.

Érdekes infografikát publikált az insights.fb.com, ami segít a marketingeseknek abban, hogy felkészüljenek a nyári szezonra a közösségi médiában. Ilyenkor sokszor nehezebb mindenkinek a dolga, hacsak nincsen például sportesemény, akkor tényleg alig vannak aktualitások, amikre lehetne regálni, ráadásul sokan elmennek szabadságra is – ezek mind-mind nehezítik az adminok munkáját.

Az összeállításban 21 ország (Belgium, Kanada, Dánia, Franciaország, Németország, Hong Kong, Olaszország, Japán, Mexikó, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Szaúd-Arábia, Dél-Korea, Spanyolország, Svédország, Tajvan, Törökország, Egyesült Királyság és az Egyesült Államok) Facebook-felhasználóit vizsgálták, amiből arra jutottak, hogy a facebookozók 70 százaléka nyaranta mobilról használja a közösségi oldalt. A fotók 76, míg az egyéb megosztások 75 százalékát is mobilon osztották meg az oldalon.

A vizsgált 21 országban összesen mintegy 800 millió bejegyzés, fotó, linkmegosztás, komment, vagy check-in született napi szinten.

Ráadásul a felmérés szerint Facebook-felhasználók nyáron sokkal szívesebben osztanak meg magukról dolgokat: 22 százalékkal több fotót posztolunk ilyenkor, mint télen, őszhöz képest pedig ez az arány 7 százalékkal magasabb.

nyar-facebook-infografika

(via)