Egy új, Stay Home, azaz maradj otthon feliratú matricával segítené a felhasználókat az Instagram, ami később talán megmarad a márkáknak is. Ebben az időszakban általában virágzó cseresznyefákkal, rügyező virágokkal, és a napnak örülő bejegyzésekkel van tele az oldal, ezt most felváltják azok a képek, amik otthon, a négy fal között készültek. Ehhez pedig egy olyan matricát ajánlanak, amit a történetek között lehet felhasználni, a cél pedig az lenne, hogy kifejezetten menő legyen az, aki otthon marad, és egy ilyen matricával bemutatja, mennyire felelősségteljesen viselkedik. Ennek érdekében kiemelt helyet kapott a matrica, vagyis egyszerűen hozzá lehet férni, és az algoritmus is előbbre sorolja azokat a bejegyzéseket, amiken használják. 

A szakértők már azt találgatják, hogyan fog ez a fajta előbbre sorolás megmaradni a járvány lecsengése után. Elképzelhetőnek tartják, hogy a nagyobb események, mint mondjuk egy Oscar gála ugyanilyen matricát és ezzel együtt előbbre sorolást kapnak, ahogyan azt sem tartják kizártnak, hogy ezt a módszert beépítik a hirdetési lehetőségeik közé, és lesz arra mód, hogy a márkák előbbre sorolják a történeteiket azoknál, akik egyébként is követik az adott céget. De ez a megoldás sportesemények, fesztiválok, ünnepek alkalmával működhetne, vagyis gyakorlatilag egy teljesen új funkciót lehetne biztosítani az embereknek. 

Forrás: Forbes