A New York Post arról számolt be, hogy Matt Damon 3 millió dollárt kapott 20 másodpercnyi munkáért a Nespresso globális kampányában, amelyért a McCann Europe felel. (Ha milliókat adnak neki csak azért, hogy mosolyogjon, akkor már le leszünk nyűgözve.) – írja az AdWeek.

Damon valójában 20 másodpercnél tovább van képernyőn, méghozzá három szpotban is megjelenik. Ebből kettőben jó barátja, az Oscar-díjas George Clooney társaságában, aki már megszokott szereplője a Nespresso reklámoknak.

A szpotok mindenesetre nem túl eredetiek: az egyikben egy nő azt kiabálja „George Clooney odabent van!”, hogy a többi hölgy fejvesztve rohanjon utána, ő pedig nyugodtan és magányosan élvezhesse kávéját. A másikban Clooney ugyanezt a trükköt veti be Damon ellen, aki viszont túljár az eszén és fura mód eléri, hogy a bepörgött nők lassított felvételben közelítsenek felé.