Nyomában van a Google, a Coca-Cola és a Microsoft.

Idén is publikálta az Interbrand a szokásos, éves listáját, amiben a világ legértékesebb márkáit gyűjtik össze – írja a Business Insider. A lista nem okozott túl nagy meglepetést, az Apple ismét az élen végzett (zsinórban harmadszor), ezt követi a konkurens Google, míg a képzeletibeli dobogó harmadik fokára a Coca-Cola állhatott fel.

dreamstime_s_16497803

Az első tízben leginkább tech márkák vannak, de olyan klasszikusok is a legjobbak között vannak, mint a Toyota vagy a McDonald’s.

Igaz, a Facebook “csak” a 23. helyen áll (a 100-ból), a tavalyihoz képest 54 százalékos növekedést produkált (22 milliárdos márkaértékre), amivel a legnagyobb mértékű, pozitív változás “díját” kapták meg.

A rangsor alapja a márka pénzügyi teljesítménye, a vásárlók márkahűsége, a márkanév befolyásoló hatása a fogyasztók döntéseire nézve, valamint a prémium árazás kombinációja.

A teljes listát ide kattintva nézheted meg.