A Facebook új link formátumokat tesztel nagyobb képekkel, cím és összefoglaló szöveg nélkül. Az egyik tesztnél bár ugyanúgy néz ki, mint a többi poszt, egy kis ikon is szerepel a jobb alsó sarokban, hogy mutassa, melyik oldalra vezet a link – foglalja össze az InsideFacebook.

Az első teszt esetében a kép felveszi a hírfolyam teljes szélességét, olyan nagy méretben jelenik meg, mint a fotó posztok, de klikkeléskor azok egy weboldalra vezetnek. Eddig, ha egy személy vagy egy oldal teljes méretű képeket akart egy linkkel megosztani, egy fotó posztot kellett létrehozniuk és a képaláírásba kellett beilleszteni a linket. Amikor a felhasználók a képre kattintanak, az megnyílik lightbox nézetben, majd külön kell a linkre kattintaniuk. Az alább látható tesztnél a felhasználók a nagy képre kattinthatnak, ami elviszi őket egy oldalra. Ugyanakkor a cím és a cikk vagy a weboldal összegzése nem látható.

Screen-Shot-2013-04-17-at-9.27.49-AM-500x364

Egy másik teszt keretén belül a Facebook elkezdte mutatni a domain-specifikus ikonokat a linkekkel együtt, amelyek megosztásra kerültek az új asztali kliens hírfolyamában. Az ikonok, amelyek a poszt jobb alsó sarkában jelennek meg, jobban láthatóvá teszik a linkeket a hírfolyamban.

Screen-Shot-2013-04-12-at-3.48.30-PM-500x262

A Facebook számos fejlesztést végzett a link posztokat illetően az utóbbi időben. Először is, megnövelte a kisméretű thumbnail képek méretét 90×90 pixelről 154×154 pixelre. Ezután a megújult hírfolyammal a link  címek és szövegek lettek nagyobbak és serif fonttal írva jelentek meg, hogy kiemelkedjenek az oldalon. Most a 25×25 pixeles ikon, amely domain-specifikusan kerül megosztásra, egy további módja annak, hogy megragadja a felhasználó tekintetét. A teljes méretű, klikkelhető fotók még inkább kimagaslóak.

Ezek a változások javíthatják a klikkelések arányát az organikus posztoknál és a hírfolyam hirdetéseinél, amelyek a Facebookon kívülre vezetik a felhasználót. Hogy megnyerhesse a hirdetőket és a kiadókat, a közösségi hálónak hatékonyan kell tudnia forgalmat hajtani a harmadik fél weboldalaira. Ezekkel a legutóbbi tesztekkel ez működhet.

Hasonlítsátok össze, hogyan mutatnak a link posztok a hírfolyam korábbi változatában és a megújult kinézetben az ikonokkal megjelölve, valamint az új teljes méretű képformátumban!

Screen-Shot-2013-04-17-at-9.30.31-AM

 

Screen-Shot-2013-04-17-at-9.26.15-AM

 

Screen-Shot-2013-04-17-at-8.35.38-AM1