Az Instagram két új hirdetési lehetőséget vezet be: az emlékeztető hirdetéseket, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy feliratkozhassanak az esemény előtti figyelmeztetésekre, valamint a keresési eredményekben megjelenő hirdetéseket, amik szerintük segítik a felfedezésben lévő felhasználók jobb kapcsolattartását.

Amint az az alábbi példaképernyőkön látható, az emlékeztető hirdetések lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy feliratkozzanak az alkalmazás bizonyos eseményeivel kapcsolatos figyelmeztetésekre.

Miután a felhasználó feliratkozik, három egymást követő értesítést kap az eseményről, az első egy nappal azelőtt, majd további 15 perccel a kezdési időpont előtt, az utolsó figyelmeztetés pedig az esemény kezdetekor. 

Az Instagram új hirdetéseket is megjelenít a keresési eredmények között, segítve a felhasználókkal való kapcsolatfelvételt a kulcsszavak alapján.

A hirdetések a hírfolyamban jelennek meg, amelyet az emberek görgethetnek, amikor rányomnak egy bejegyzésre a keresési eredmények közül. 

Az Instagram tervei szerint a következő hónapokban világszerte elindítják ezeket a fejlesztéseket.

Forrás: Social Media Today