Az Instagram Stories még csak tavaly jelent meg, de a népszerűsége azóta is töretlen. Március óta pedig már hirdetések is indíthatók róla. A Stories hirdetésekkel a vállalkozások egyre több felhasználót tudnak elérni, az Instagram felmérései alapján pedig az is kiderült, hogy 50 százalékuk élt is már ezzel a lehetőséggel.
Az Instagram Stories-t mintegy napi 250 millió felhasználó használja rendszeresen világszerte, amivel ez a funkció egyre hatékonyabb és népszerűbb eszközzé válik, hogy megkülönböztethetővé tegye a márkákat és ösztönözze a potenciális fogyasztókat a vásárlásra.
Az Instagram funkcióját mostantól egyre rugalmasabban használhatjuk hirdetőként, miután egyre nagyobb szabadságot kapnak a platform kezelésében. A hirdetések lehetőségei a következő funkciókkal bővültek:
- Ezentúl a Facebookkal integrálva alkalmazhatóak a canvasek az Instagram Stories hirdetéseinkben.
- Elérhetővé válik egy új feltöltési eszköz, ami lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a már meglévő szerves sztorikat hirdetésekként felhasználják a Power Editorban, amivel felszabadítják a natív Instagram Stories kamerájának kreatív eszközeit.
- Optimalizálhatjuk a lokalizálást a Facebook, az Instagram és az Audience Network kampányainak futtatásához.
Canvas
Ezentúl a Facebook Canvas alkalmazásán keresztül a hirdetők sokkal kreatívabb és változatosabb megoldásokat is használhatnak majd a Stories-ban. Ez az új kiegészítő lehetővé teszi majd a fullscreen élményt, amivel a hirdető hatékonyabban felkeltheti a felhasználók figyelmét egyetlen hirdetésen keresztül.
Új feltöltési eszköz
Az új feltöltési eszközökön keresztül pedig most még egyedibb módon növelhetjük az engagementet a felhasználókkal, hiszen most lehetőség nyílik már meglévő organikus kreatívok feltöltésére. A hirdetők használhatnak olyan sokszínű kamera eszközöket, mint például az arc filterek, a boomerangok és a rajzeszközök, amik segítségével még egyedibb tartalmakat hozhatunk létre.
Lokalizálás
Ráadásul most az lokalizálás optimalizálása funkción keresztül az üzletek koherensebbé tehetik a kampányaikat, hiszen az Instagram Stories ezáltal automatikusan hozzákerül az Instagram, a Facebook és az Audience Network kampányaihoz.
Összességében tehát egyre bővül az Instagram Stories hirdetéseinek eszköztára, amivel ezentúl még többet tudunk kihozni a hirdetéseinkből ezen a felületen. Az új funkciókat heteken belül látni fogjuk világszerte.
A márkákhoz kapcsolódó legújabb Instagram eszközökről is beszámoltunk korábban:
Új eszközök Instagramon a márkához kapcsolódó tartalmak megjelölésében
Továbbá a több elemből álló posztok hirdetési opcióról szintén hírt adtunk:
Forrás: Instagram blog