Az eMarketer beszámolja szerint a social media-óriás idén 27,2 százalékos növekedésre számíthat felhasználói számát tekintve, mely jövőre további 13,6 százalékkal fog növekedni. Vagyis 2017 végére a Snapchat aktív felhasználóinak száma elérhető világszerte a 217 milliót.
2016 végére az USA-ban nagyjából várhatóan 58,6 millió felhasználót tudhat majd magáénak a social media-platform, melyek legnagyobb része a millenáris korosztályból került ki – hozzávetőlegesen 70 százalék.
Kérdés, hogy ezek a számok mennyire lehetnek reálisak, miután a másik nagy közösségi média-bajnok, az Instagram az Instagram Stories-bevezetésével erős támadást indított a Snapchat ellen. Bár a Stories egyelőre nem csökkentette a Snapchat népszerűségét, van rá esély, hogy hosszútávon a két alkalmazás nem fog ilyen harmóniában megférni egymás mellett a piacon.
Felhasználói mellett a Snapchat egyre fontosabb marketing-eszköz is lesz – filterei például elképesztő áron kelnek el. Ettől függetlenül már a gaming ipar is felhasználta promócióra.
Forrás: Adweek